interljuv med Sofia eriksson

Vad heter du? Sofia Eriksson
hur gammal är du? 13 år
vart bor du? Brålanda
Har du några syskon? Ja, 2 stycken
Går du i någon sport? Spelar fotboll
Har du blogg?Jajjemen, www.sofiaaerikssonn.blogg.se
har du några djur? En katt som heter Bellman
Vilken klass & skola går du på? 7c på dalbo
Vem är din bästa vän? Har flera, men Emelie & Sandra
Favorit bloggar? det är många men dessa följer jag varje dag: kenzas.se
kandylandy.se
sandrajohnsson.blogg.se
fannypetrine.blogg.se
feliciajaking.blogg.se
vadfanskajagheta.se
lindablom.se
hannalovisasol.se
och massa mer
Vad tycker du om min blogg? Jag är ingen "hästtjej" men bortsett från hästarna så är den helt okej
Något som behövs ändras? kanske lägga ut mer "vardagsbilder" ? SVAR: svårt när det tar 100 år för mig att ladda in på blogg.se :sss
Vad heter du? Sofia Eriksson
hur gammal är du? 13 år
vart bor du? Brålanda
Har du några syskon? Ja, 2 stycken
Går du i någon sport? Spelar fotboll
Har du blogg?Jajjemen, www.sofiaaerikssonn.blogg.se
har du några djur? En katt som heter Bellman
Vilken klass & skola går du på? 7c på dalbo
Vem är din bästa vän? Har flera, men Emelie & Sandra
Favorit bloggar? det är många men dessa följer jag varje dag: kenzas.se
kandylandy.se
sandrajohnsson.blogg.se
fannypetrine.blogg.se
feliciajaking.blogg.se
vadfanskajagheta.se
lindablom.se
hannalovisasol.se
och massa mer
Vad tycker du om min blogg? Jag är ingen "hästtjej" men bortsett från hästarna så är den helt okej
Något som behövs ändras? kanske lägga ut mer "vardagsbilder" ? SVAR: svårt när det tar 100 år för mig att ladda in på blogg.se :sss
http://sofiaaerikssonn.blogg.se/
kika in på hennes blogg!

Kommentarer
Postat av: sofia, foto ♡ vardag

Tack :D <3

2012-01-04 @ 22:49:41
URL: http://sofiaaerikssonn.blogg.se/
Postat av: Emilia ♥

Sv: Vi kan gärna göra länkbyte någon dag! :)



Är allt bra med dig? ♥

2012-01-05 @ 16:31:59
URL: http://www.emlas.se
Postat av: Emilia ♥

Din header är riktigt fin! :)

2012-01-05 @ 22:21:01
URL: http://www.emlas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0