interljuv med Maja simonsson

interljuv med Maja Simonsson
1. vad heter du? Maja Simonsson
2.Hur gammal är du? Jag är 14 fyller 15 i oktober
3. Vart bor du? Jag bor utan för mellerud i grinstad
4.Vart kommer du i från? Jag kommer i från Åre
5. Vad heter din ponny? Strawberry Jam
6.Vad är den för ras? Han är en svensk ridponny
7.Vad är det högsta du har tävlat i hoppning? 70 cm och då var jag dubbelnolla
8:Vad är det högsta du har tävlat i dressyr? Lc:1
9.Har du något problem med din ponny? (som ponnyakuten problem) ja, han har inte så stor respekt för oss människor, sen så är han lite halft svårlastad men det ser inte jag som något stort problem då han bara fjantar sig.
10.Tycker du att man lär sig av andra bloggar, t.ex att man lär sig skriva ett sätt osv.? Nja, jag brukar få idér från andra bloggar, om vad man kan skriva om och så.
interljuv med Maja Simonsson
1. vad heter du? Maja Simonsson
2.Hur gammal är du? Jag är 14 fyller 15 i oktober
3. Vart bor du? Jag bor utan för mellerud i grinstad
4.Vart kommer du i från? Jag kommer i från Åre
5. Vad heter din ponny? Strawberry Jam
6.Vad är den för ras? Han är en svensk ridponny
7.Vad är det högsta du har tävlat i hoppning? 70 cm och då var jag dubbelnolla
8:Vad är det högsta du har tävlat i dressyr? Lc:1
9.Har du något problem med din ponny? (som ponnyakuten problem) ja, han har inte så stor respekt för oss människor, sen så är han lite halft svårlastad men det ser inte jag som något stort problem då han bara fjantar sig.
10.Tycker du att man lär sig av andra bloggar, t.ex att man lär sig skriva ett sätt osv.? Nja, jag brukar få idér från andra bloggar, om vad man kan skriva om och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0