wallawallaa.

wallawalla friends.. har simmat i dag i rådahallen, känner mig så grym att jag motionsimma..  Ska träna sen kl 6.
i morgon ska vite lysekil, tror ja att det va? Torsdag ska jag kolla när natalie ska träna på salka för AWK, fredag ska jag upp kl 6 & fixa mig & sen vid 7 åka till brålanda & sätta mig 7 sofias bil.. sen till vbg & spela första matchen halv 9.. uew.



mamma är ju så snäll & har ändrat om i mitt rum igen.. så fett najs, & stor yta.. rensade alla skåp igår & slängde ganska mycket..
nästa måndag ska jag börja träna med malin igen, salka kommer att.. hhee, ja springa mycket vi jag tar det som kul för henne (:
jag har fått ett träningstips från ulle om att om hästarna blir för heta så jag ska testa det.. det kommer nog funka bra eftersom det funkar på Troja..

nedräkningen börjar till gbg.. yes!
 Vilka vill ses på lördag?


Kommentarer
Postat av: Elina

Vad är det du håller i handen?

Vad är AWK?

2012-02-21 @ 20:22:37
URL: http://elinaedsberger.blogg.se/
Postat av: Elina

Hihi juste, en sak till.

Kan inte du berätta det tipset, för min häst är också väldigt het oftast? :D

2012-02-21 @ 20:24:19
URL: http://elinaedsberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0