godmorgon :)

blev en väldigt sen god morgon i dag :)
har precis ätit chicken med syster.. :)
natalie är smart 0.o .. hon värmer sötsur sås i en påse där det ligger.. & så värmer hon det ju .. & hör båda pang.. sprack påsen.. men såsen var kvar & inget skvätte x'd .. smart syster ja..!

ikväll runt halv 5 så blir det av till ridskolan..
vi ska ha voltige ... teorivecka vettni! undra om man kan dra med sig maja .. jag kommer har svinont sen..
hoppas ingen tar kort & lägger ut den ngn stans! :o
kommer skratta ihjäl mig :ppp
kommer sträcka mig.. funderar på att prova dom grejerna nu .. (vi strechar) stav? mot väggen annars kommer jag har svinont sen ;o




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0