var tvungen att skriva


har ju en annan blogg också, men var bara tvungen att skriva..


alla bara, ååhaah,  vrf bloggar bara bella på sin vanliga blogg & inte här? borde hon inte göra deeeeeeeet? :s
blir så jävla trött på folk & skriver vrf bloggar du inte här? 
förfan (sry för orden) men jag hinner inte! kan fan i mig inte blogga varje dag, det är bara på helgerna jag kan blogga som mest! :O 

måndag har jag träning med salka & piano lektion!
tisdag har jag fotbolls & juniorer innan det..!
onsdag:brukar jag inte ha någonting men då har jag kompistid & läxor!
torsdag, skola, kommer hem halv 4 & sen äta & sen byta om & sen upp & rida i mellerud!
fredag, skola, sen vila ut mig eller gå ut!
lördag, knappt iingenting då jag försöker blogga!
söndag, fotbollsträning & sen vila & sen lite bloggning..
& jag har läxa varje dag som jag har bara 1  dag på mig varje dag.. så jag hinner inte..
hoppas verkligen att ni förstår detta annars kan nu ju skita i bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0