svaren från henrik

Postat av: Nikkie!

hej underbara Henrik!

1.vad var det roligaste med ponnyakuten?

2. gilla du någon tjej?

Hej Nikkie!

1. Det är väldigt svårt att välja ut en sak eftersom vi gjorde så himla mycket roliga grejer hela tiden. Men om jag väl ska välja en sak så vore det nog att träna för Rolf-göran Bengtsson.

2. Just nu för tillfället så är jag inte intresserad av någon speciell tjej :)

Postat av: Lova töndqvist

Hej.. 1.tycker du att Bella är fin?

2.gillade du Nellie lite när ni spela in ponnyakuten?

Heej!

1. Bella är jätte fiin :)

2. Självklart gillar jag Nellie jätte mycket, men inte på det sättet som jag tror du menar...

Postat av: Tilda - Helenes fd ponnyauktengranne Kimberleys ägare

Visst är jag bäst? (det går bara att svara ja på det frågan) Vi är bästa ponnyakutengänget, visst? :D:D

Heej Tilda – Helenes fd ponnyakutgranne Kimberlyes ägare!

1. Tilda är bäääst!!

2. Ponnyakten 3 är bääääst!

Postat av: Tess

Hej Tess!

1. Hoppning/Dressyr

2. Paddock/Ridhus

3. grus/gräs

4. PA1 / PA2 / PA3

5. Häst/Ponny

6. Rolf-Göran Bengtsson/Helena Lundbäck

7. Rida ut/Rida i paddock

8. Maxad / liten ponny

Postat av: Emil
Tjenare Mannen!;)
Hur var det att spela in ponnyakuten?
Vad var ditt problem i ponnyakuten?
Vart bor du och harru

Tja Emil!

1. Det var sjukt kul att spela in ponnyakuten. Hade ingen aning först hur det skulle vara och hur dom skulle göra. Men dem gick runt där hela dagarna med sina filmkameror och filma, fixa och sånt. Det e en helt annan syn när man är där än när man ser det på TV. Sjukt ball upplevelse!

 

2. Mitt problem var att när vi körde Helene (min ponny) i transporten så fick hon panik Och när hon fick panik så la hon sig ner mot mellanväggen och börjar gallopera på sidan och slänga sig och kicka vilt och sånt. Hon blir helt blockerad liksom. Så det var mitt problem under PA 3.

 

3. Jag bor i Kullavik. :)

Hade bra!

Postat av: Bella föredetta PA på långt hållgranne (exakt fyra boxar bort) Viisst är jaag mycket bättre än Tilda... ? Jag är bäääääääääst!

Heej Bella föredetta PA på långt hållgranne (exakt fyra boxar bort)

1. Både e bässssst!!

Postat av:

PA1/PA2?

Fanta/Cola

Det bästa känslan som finns är när..?

Den bästa känslan är när man klarar något som man inte trodde att man skulle kunna klara av.

 

Postat av: Anonym

Berätta lite om din ponny Heléne!

Helene är ett dansk halvblod född 1998, svettfux. Helene har en väldigt speciell personlighet, hon är väldigt nyfiken, hon är känslig, hon ÄLSKAR mat, hon är väldigt spänd av sig, älskar att gosa, älskar pepparkakor, hon är väldigt märrig så ibland kan hon vara en liten bitch... hahaha, hon är väldigt samarbetsvillig och ambitiös också. Helene har många olika sidor som kan visas upp när som helst. Vi har tävlat upp till LA (110) med placeringar i hoppning och i dressyr har vi tävlat upp till LA:P1 med hyfsat bra resultat. Hon e bara helt jävla underbar! :)

Postat av: maja simonsson va var det första du tänkte när tobbe ringde och sa att du kom med i pa?

hur va det att träffa roffe i pa?

hur var tobbe som person?

 

 

 

Hej maja!

1. Jag visste ju först inte att det var Tobbe som ringde eftersom min familj sa att det var min mormor som ringde. Så jag svarade i luren och svarade lite sådär halv konstigt.. hehehe. men sen sa han att det var Tobbe då och då rusade tankarna i skallen, jag tänkte bara jag kom med, jag kom med, hela tiden. Men sen så lurade han mig och sa att han ville ringa och säga att jag inte hade gått vidare eftersom jag gick inte vidare förra året heller. Och då tog allt stopp, jag ba va fan tänkte jag ?!?!?! men sen sa han att jag skulle packa väskorna för att jag kom med i Ponnyakuten! ;) Typ så var det :)

 

2. Det var helt gaaalet att träffa Roffe och träna för honom, en enormt fräck känsla var det. M Ä K T I G T!!!

 

3. Tobbe var riktigt schysst. Jag trodde först att han skulle vara lite ”divig” typ, men inte alls! Han var jätte snäll, rolig, social och snackade med oss hela tiden, riktigt snäll!

 

Postat av: Sara

1. Vad var det roligaste med ponnyakuten?

2. Vad är de bästa med din ponny? Heej Sara!

1. Se svar ovan! :)

2. Det bästa med min ponny är att hon är så himla personlig och alltid har glimten i ögat!

Hade bra!

 

Postat av: Emma

heej vart har du gjort av din vita b ponny som alltid brukade stanna och kissa på dressyr tävlingarna??

Tjena Emma!

Han kissade bara en gång på en dressyrtävling! X) Jag sålde honom förra året i Augusti för att jag blev för stor för honom :,( Han var bäst!

Postat av: Cicci

Hur gammal är du?

Jag är 14 år :)

Postat av:

var bor du?

Jag bor i Kullavik! :)

 

Postat av: Lydia- en stor hästälskare!

Tjena Barry!!

Hur va det att vara på Tobbes fina gård?

Vilket dressyrprogram är högst som du har tävlat?

Vilket är bäst ? ponnyakuten 1/ ponnyakuten 2

Tjena Lydia!

1. Det är helt obeskrivligt hur fint allt var på Tobbes gård. Älska Skåne ! <3

2. På B-ponny tävlade jag det högsta LA:PO och på Helene har jag tävlat upp till LA:P1.

3. Jag tycker att Ponnyakuten 1 var bäst utav dom två, men PA 3 ÄGER!

 

Tack för en grym frågestund och grymma frågor! :) PS Glöm inte att kolla på Ponnyakuten 3 den 15 januari kl 19.00

Hälsningar

Henrik Barry! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0