ska man satsa?

jag var ju med i en olycka i mars & jag har fortfarnade rädslan kvar,
jag klarar inte av hur snäva svängar som helst, då gör jag en grej på salka & sånt..
& jag vill verkligen att detta ska bli bra så jag kan tävla lokalt nästa år..
jag kämpar & kämpar & nu har jag tappat hästintresset hemma.. osv..
ngn som kan ge förslag.?
ska jag försöka rida varje dag & skippa vännerna?
eller ska jag rida varje dag & ta med vännerna?
eller bara försöka ta vännerna på helgerna?
(vi använder inte pelham längre, vi använder 3delat så alla vet.!)

Kommentarer
Postat av: Elina, som gillar din blogg...

Du ska såklart satsa kompis! :* <3

Förresten, har ni tagit bort livsomponnyryttare?

2011-12-11 @ 17:25:22
URL: http://elinaedsberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0