bäst& nästbästa minnet med vännerna?

bästa minnet va nog när jag, Annie & Malin sov på studsmattan på ridlägret i somras.
vi var jätte rädda att någon skulle skrämma oss att det skulle börja regna, men nejdå, det va jätte fint väder.. :p 
jag & malin sov där hela natten , annie gick in vid 4 eller vad det va, på morgonen så var det iskallt & rid''läraren'' skratta åt oss x'd
det var verkligen kul & nästa år ska vi göra samma sak!
nästbästa minnet var när Elin Karlsson sov hos mig.
hon hållde mig vaken hela natten, fick inte sova osv.. haha, tack elin! xd
vi vi greja as mycket, tog kort & allt i hop..
sen på morgonen kommer mamma in & då sitter elin vid min dator & fråga sover inte ni..
& jag sa, den dära elin karlsson har hållit mig vaken hela dagen!
men tack för den natten, den var grym, vi får görat om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0