sorry girls and booys..

jag har inte haft tid att blogga.. men här kommer dagen i går!

först var det skola & den är tråkig så den hoppar vi över.. sen gick vi till andra sidan vägen till after school!  Vi satt i 1 h & alla bara tjötade & inte lyssnade på Nanna.. men sen så slängde hon ut 2 st & då blev det tyst! Sen så gjorde vi massor med lekar o sånt.. sen var det dax att åka hem, men jag åkte med Nanna & Alma & alfred hem.. Sen skjutsa Nanna hos hem till mig.. fixa oss as snabbt & sen ut till brålanda.. käkade pizza! sen går typ i 1 km bort till discot.. det var jobbigt att gå sakta.. vi skulle vänta på Maja .. & sen gick vi in o sånt & satte oss.. detta discot var tråkigaste jag har varit med om.. så ja venne faktiskt.. ville hem ibland men.. maja & alma hållde mig kvar.. sen drog vi hem lite innan alla andra.. så fett tråååkigt...
sen hem & lägga sig..


ork -3 grader nu & här om dagen så kunde man sola? :o


men nu ska jag gå & fixa mig & åka till mellerud på grönt kort kursen.. seeeyaay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0