Sv:

anonym om go kväll.:
Varför bloggar du inte så mycket som t.ex. Nellie? :o
Vi går inte i samma skola = slutar inte lika tidigt. 
Hon går i 5:an & jag går i 6:an & de kanske slutar tidigt några dagar som t.ex. 12 eller 1?
Jag slutar 10 över 2 eller 20 över 2. & bussen brukar komma efter halv 3 .. åker i en & en halv h.
kommer hem halv 4, eller typ 5 min tidigare.   Sen har jag läxa varje dag, så måste göra de, äta.. checka datan .. Åka till stallet någon gång & tillbringa min tid till kompisar. hon har wordpress & det har inte jag.
så det är väldigt stor skillnad.
sen har jag också musik lektioner, fotboll.
asså jag hinner knappt med mitt liv än på helgerna.. men då har jag typ kul med vänner istället.. & jag vill inte mobilblogga då jag inte får in bilderna.. & utan bilder blir inget roligt. på sommarlovet så ska ni få se inlägg varje timma kanske?
tack för mitt.

Kommentarer
Postat av: Elina

Vad går du i för musik? :)

2012-02-16 @ 19:52:58
URL: http://elinaedsberger.blogg.se/
Postat av: IsabellP

Jag förstår hur du känner. Går med i 6an, det är en väldigt stor skillnad att gå i 6an än att gå i 5an.... :)

2012-02-19 @ 19:00:52
URL: http://isabellpetrusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0