malin - Gabriella Pettersson <3

okejj...lite busig här, Bella vet inte att jag skriver detta så schhhh om det!

vart ska jag börja?....jo kan börja med att säga: krya på dig gumman och se till att bli frisk för jag saknar dig!

sen...älskade vän, du anar inte hur mycket du betyder för mig. Finns ingen person som du, du är underbar helt enkelt. Alltid så himla glad, sprallig, busig och helt sjuk. Vår humor tillsammans är KING! Sen är du ju bland de sötaste personerna på denna jord med det vet vi ju redan. Du är som en syster för mig. Jag har inte ens känt dig i ett helt år, men det känns som evigheter. Du finns alltid där och jag kan snacka med dig om ALLT och jag tror du känner likadant...vet inte hur många gånger jag har stöttat dig när du varit ledsen och när det varit jobbigt. Finns verklig alltid där för dig och det hoppas jag att du vet! Skulle aldrig kunna leva utan dig.

Vi lärde känna varann genom Facebook tror jag. Typ skrev lite till varandra och sådär och snackade om ridlägret. Kommer ihåg att du var lite nervös. Vi träffades första gången på ridlägret i somras, 18 juni om man ska va exakt. Från första stund kändes det som om vi känt varandra i evigheter...bara babblade på om allt du och jag. Aldrig några problem, vi kom riktigt bra överens och hade galet kul tillsammans! Kommer ihåg första natten på lägret när jag låg och gapskrattade hur länge som helst mitt i natten och hör dig från andra rummet: "men Malin, hur går det?". kommer heller aldrig glömma när vi sov på studsmattan, femkapen, kubb och fotbollen, sommarhoppningen, vattenkriget osv...
Har aldrig en tråkig stund med dig den saken är klar!

Bella...du är en riktigt stark tjej med grym personlighet som kan komma vart du vill, bara du bestämmer dig. Lovar att jag ska vara vid din sida och stötta dig hela vägen. Glöm aldrig bort vem du är. Just keep on working!

skulle kunna fortsätta skriva hela natten, men då skulle jag vara väldigt trött i skolan imorgon ;)
puss på dig tjejen :*
/ Malin Nilsson
jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0