sv:

KommentarTid
Annie. om Frågestund ♥:
Hej sötaste bella. Undrar lite saker.
1. Vad är det högsta du hoppat med Salka.
2. Vad har Salka för bett när hon hoppar.
3. Ronja är jätte het i hoppningen men hon har bara ett vanligt tredelat, vad tycker du jag ska ha på henne? Kram från trollhättan! <3
1.jag har hoppat 95 på Salka.
2.har vanligt 3 delat.
3.jag tycker att om du är väldigt snäll så kan du väl ladda upp ett video klipp i hoppningen på din blogg? :) 
men jag tycker att du ska testa att om hon bara springer , gör en volt med en gång, & så övar du på det tills hon lugnar sig, men var vänligen snäll & ladda på på din blogg! Kan ju se någon dag så kan jag ksk följa med dig till stallet? :)

Kommentarer
Postat av: Annie :D

Tack! ofc du får följa med någon gång!! ;*

2011-11-27 @ 11:02:43
URL: http://annieshistoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0