bloggningen :)

bloggningen har inte vart det bästa för mig dom senaste dagarna :)
kommer blogga nu en del tro ja :) häng med .. kommer bli en minitävling till er också!



igår tills i dag har Emma sovit över hos mig.. :)  vi somna ksk runt halv 4? vi prata massor om en grej.. hade jävligt kul iaf! :)
imorse vakna vi ksk halv 10?.. jag var seg för att gå upp .. men vi gick ut & spela lite fotboll.. emma & min tränare säger att jag är den nya ronaldo.. haha x'd .. grymma jag.

igår så va emma på handbolls-träningen jag kolla på dom & skit & polisen kom & så fråga therese..''ska ni komma & ta mig nu?''  polisen säger '' nej vi ska ta den andretjejen ska polisen & skrattade'' & polisen menar Mona x'd
hah sen så gick vi t klubbstugan.. (detta är i mellerud) & så skulle Emmas mamma greja typ 1 h till så vi gick & kolla på Jonatan & Jan  s träning .. batminton.. tråkigaste sporten.. vi typ skratta åt dom 2 :)

sen åkte jag & emma hem & så smsa vi med olika, satt vid datan & lana som vanligt... :)


nu sitter jag & hostar & alltihop jag är förskyld som vanligt.. aja.. mamma kommer hem om 10 min så hon får göra mat t mig..

& emma är ful x'd <33333333333333333333 fast jag älskar henne ändå <3



så jävla snygg brud sitter t höger (a


samma brud äe lika snygg..

emma äe ful ... men 1% gullig .<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0