21 & 22 nov

går dagens träning med salka gick både bra & dåligt!
i början när vi skulle korta & länga galoppen på en cirkel så gick det super bra, hon lyssna noga!
men sen kommer nu hoppningen, fart blir det ja0, har har gått ett steg bakåt på Salka , jag litar 100% på salka längre, men jag tar mig fram, jag lägger inte upp när jag tränar (film) pga av att hon gör snäva svängar & då ''drar'' jag henne i munnen för jag är rädd för att välta & få henne över mig som hände i mars.! & nej min rädsla har inte gått bort.
men när vi har paddocken så ska jag verkligen öva på sånt!
i dag så var det skola ju.
Vi hade 2 lektioneer & sen ställa sig i busskön & vänta på bussen & köra oss t vbg & så checka vi bio!
den var lite bra men, fatta knappt någonting xd
men ja, jag & maja hade väldigt kul!
sen så när vi kom dit så åt vi & sen stack vi bara t träslöjden som vi hade 1 lektion!
sen så var det juniorer, & sen hem & byta om & sen sticka t fotbollsträningen!
var skit kul ,men var den ända som kommer från mitt lag & brålanda bara, men känner ju typ alla där ;)


men nu ska jag äta, ni få hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0