Till ponnybrudarnaa.blogg.se!

ger självklart en stor hiss till Michelle & Fanny.
Riktigt goa tjejer som verkligen har kul, & hur underbara ponnysar.
Första gången jag läste deras blogg så jag bara, omg denna ska jag följa!
det jag märkte med deras bloggning var att det uppdatera mycket, la ut bilder mycket, & FILMER som är super roliga.
det hittar på roliga grejer på bloggen.. älskart.
Ni är ju sjukt fina, killar säger: ridtjejer luknar blä & ser ut som svin, nejnej, vi kan även vara lika snygga som topmodeller eller kanske snyggare?
Michelle:
Sjukt fin tjej, super söt ponny & har verkligen fin hoppstil & självklart sitsen överallt...
diggar henne massor.
Fanny:
Samma här, sjukt fin & verkligen rolig. älskar hennes ponny, hennes sits är helt fin..
galet.
Eran blogg är helt galet bra ju, & den bästa jag har läst med skratt..
Ni har verkligen fina bilder.
ni verkligen tillhör varann.
ÄLSKAR ER :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Fint skrivet, gillar oxå deras blogg :-D

Besök gärna min blogg och lämna en kommentar :-D

2012-01-22 @ 10:50:30
URL: http://horseelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0