detta är verkligen kärlek

kärleken börjar med vänskap.
att förstå att kärlek är viktigt för vissa & vissa vill ha som andra fan inte killen/tjejen vill ha det.
eller att man inte vågar fråga. det är det svårtaste av allt i kärleken. ska man vara osäker eller ska man inte vara osäker? det är frågan som man tänker i varje hjärna.  man vågar inte fråga & det kanske låter dumt.
men om någon har accepterat kärlek ska man kunna göra saker inför vänner, familj & alla människor & sånt.
annars kallas det inte kärlek. det kallas vänskap.
vissa tjejer & killar vet inte ens vad kärlek betyder? kärlek det jag menar är att man ska ha kul & vekligen ha chansen & inte bara sitta där & inte göra någonting?! det ska vara ÄKTA kärlek, det är det som är kärlek.
annars kallas det vänskap för mig.  jag klarar inte av ett förhållande om man inte ens har kramats på 1-2 & gör der för första gången efter 3 månader. det kallades inte kärlek nej.
det jag kallar äkta kärlek är:
Nellie & adam hade det perfekta kärlekslivet. när jag såg denna filmen blev jag tårögd att se dom 2. alla vill ha så alla.
men vissa andra tror att det är bara att prata med varandra, men nej , vänskap.
alla förstår inte det. alla vågar inte tala om. fråga fråga fråga verkligen om den vill det. 
äkta kärlek är äkta kärlek, inte vänskapsaktigt.
nellie & Adam, ni är det finaste paret jag har sätt,alla vill ha som er 2. precis alla.
jag älskar verkligen när ni 2 är tsm igen.
jag är glad för er skull ♥

Kommentarer
Postat av: Elina

Favoritögonblicket 1.28 & 2.08!

Avis! :o Fint par? - ABSOLUT!

Men Nellie är ju så f**king fin också! <3333333333333

2012-01-02 @ 22:27:06
URL: http://elinaedsberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0