cp kropp.

gick upp 10 i dag, bytte om, smink på & fixa håret & sen till församlingshemmet & öva!
halva lektionen så jag bara jag ser ingenting allting är suddigt så jag fick sitta ute i luften en stund & jag bara yyyyr, jag ser ingenting, jag dör av värme jag ah sådär, så jag hållde på att svimma.
sen hade jag suttit ute ett tag & då trodde jag det gick över när vi kom till halva låten men nej nej, så fick lägga mig på golvet & benen upp.
& sen gick det bra igen. mår lite illa & har lite ont i huvudet.
men drar till Maja sen ändå. i mooost, vill ju va med min älskade ''syster'' <3
nu har jag precis fått i mig lite mat.
ligger i sängen & bara chillar..
chilldill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0