bloggtork i dag

bloggtork i dagdå, hade ingen lust att blogga.
O jag måste bara erkänna att inte rida på sin ''egna'' ponny känns helt jävla fail. ska man inte rida den på vintern ändå? jo, alla andra gör det, känner mig så sjukt ensam om det..
ingen ridning, inga bilder på Salka & mig? 

sommaren längtar jag till så in i *******, rida varje dag, bada, sola & TÄVLA med Salka.
jag gör nästan vad som helst för att bli av med halkan iaf, åka till ridhuset & bara släppa henne, fatta vad gött att göra det typ en gång i veckan & sen resten börja med att gå ut  & och gå?
men då jag har en galen ponny nu så funkar det inte... :( 

SOLEN KOM FRAM!
sommaren? vad väntar vi på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0