tidsfördriv..

Hur gammal är du? blir 13 
Hur gammal är du om 10 år? 23
Vad gör du då? Lever!??
Har du några piercingar eller har du haft? Vart? öronen fast använder inte de längre då jag inte tål vissa..
Väljer du myskväll framför festkväll? Myskväll .
Vad tycker du om med dig själv? vene
Vad är den finaste färgen på ögonen? bruna ögon
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja eller ibland..
Vad för sorts killar faller du för? goa? SNYGGAAAAAAA
Har du varit otrogen någon gång? Nej
Vem skulle du vilja träffa just nu? ♥
Vem saknar du mest just nu? ''A''
Vem krama du senast? Jackie <3
Vem står dig närmast? Maja N, Alma H, Emelie J.. asså ja typ hela min klass & min familj..
Vem vill du träffa oftare? MALIN NILSSON <3
Vem är mest partyprisse? en tjej som börjar på M ;)
Vem ringde du senast? Mamma
Spelar du wordfeud? ibland men inte ofta..
Spelar du temple run? jag vill ha det.. 
Snusar du? nej
Har du snott något från en affär någon gång?
Brukar du röka? Nej
Har du tagit droger? Nej
Dricker du alkohol varje helg? Nej
Sover du med dörren öppen eller stängd? Stängd
Tror du två ex kan vara vänner? Ja
Har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? nej
Brukar du tänka innan du talar? Ibland, ibland inte
Känner du någon som är oskuld? Ja
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? ja
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? tror ja allt, inte för jag kanske gör det nu i 13 år åldern..
Tror du andra tycker illa om dig? några kanske?
Kan någon ditt lösen? ahaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0