ny design!

vad tycks om den nya designen? (a

hoppas att ni gillar den.. vill bara ändra lite i menyn..? så kommer den bli super bra ja lovar!
ikväll ska vi t monica & krister ( min faster osv.. )
ska äta & sånt.. hoppas att markus äe hemma dåmed.. annars blir det as tråkigt..
äe jag grymt duktig på att blogga? x'd
haha.. jag har tråkigt så ja .
gårdagen: i går va jag med Maja.. jag tror de va det roligaste dagen jag har varit med om! vi hoppa hinder & så skulle maja vägra & så backa hon & hon trodde att det inte stog något hinder där men det gjorde hon & hon bara backar rakty i hindret & jag ramla ner i backen & börja nästan få tårar för edt såg förjävligt ut x'd fyfan asså!
bv ♥ du är bäst.. <3

Kommentarer
Postat av: Linda Carlsson

Desingen är jääätte fin ! :D

2011-10-22 @ 15:04:29
URL: http://ingenkanvaperfekt.blogg.se/
Postat av: NellieB

sv. hej sötis. Vi kan säkert ses igen. Kommer du till SHS?



Du kan mejla mig på [email protected]

2011-10-22 @ 16:41:38
URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0