min bloggning..

Min bloggning har inte vart bäst idag, men ehum... skolan va la halv trög när vi hade so-prov.. men tror jag fick alla rätt?! ehum, mja i morgon rida.. kommer få tränings vääärk?! & i moorgon blir det ett plinig till en .. gaaaah , längtar så inihelvetet!
ehum.. kollar på youtube & på fjortisar? Sarah tjulander är ju fan wb fjortis? (elle ja när dom gör ''paroid'' av andra .. ;s

menmjoo detta inlägg har tagit lång tid tkr ja? ;s huh , typ 10 min  ;d är så himla dålig på att fixa inlägg ..!
fuuuuck, torsdag i skolan är sämst! ;s klarinett lektion, gympa & massor mer! fuck brl som har tagit vår gympa lärare ;o
men seriöst palla nt skriva mer x'd lol ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0