Jag & Nicholai von benzon hollesen (:

va på nuntorp & kolla in tävlande t.ex. Nellie berntsson & Nicholai von benzon hollesen .. 
ni får bild på mig & Nellie ngn annan dag när malin har skickat den!
en liten text vad som ja tänkte när ja träffa dom & prata med dom :)
Nellie Berntsson: tänkte bara helt så där '' ahh, hon står brevid mig :) asså ja va helt värsta cp glad att få träffa henne!

Nicholai von benzon hollesen: OMG. jag tyckte inte alls honom innan jag såg han .. ja blev helt värsta glad det är han jag står brevid & han var helt jävla social .. ja är så glad över detta .. vill verkligen träffa honom igen , ja kände att hela hjärtat börjar bulta .. ååhhh! <3

vill verkligen träffa er igen söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0