23/10-11

red ut förut.. jag var skit nöjd & hoppsadeln passa perfekt..
skritt & trav blev det bara i dag.
i morgon är det träning för jonas.. hoppas malin blir frisk! annars blir det privat lektion.. :(
vid 11-12 tiden så bowla jag med bästa laget.. & ibland måste ju självklart Bella tappa klotet bakom mig? ;o så jag fick hela bowling-hallen att skratta.. jätte kul?;ddd
& sen efter det gör Anna det oxå? ;o fast då skratta inte alla .. men jag undrar hur det såg ut när jag kasta det bakom mig x'd
hah ja..
sen stack vi t överby & köpte en miniplattång..
sen köpte vi en tröja & 3 par sockar på h&m...
sen granngården.. köpte 3 pack med häst godis för 100 kr..
sen mc.. & hem ;)
dagen har varit grym ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0