fryser igen!

Jag tror ja dör av kyla snart!
fryser som en idiot!
iaf, hade luns på ridskolan i dag, anmälade mig till tävlingen också! Troja i 70cm.. vet nt om det funkar 80, men vi tar 70! :)
gick nyss & hämtade oboy, och självklart kall, nu kommer jag frysa ännu mer!
i dag på gympan så körde vi basket, fotboll & bandy!
gjorde ett mål i fotboll & 2 mål i basket ;) GRYMMA JAG!
haha :D
hade shorts för första ggn (y)
har engelska kvar också.    vår vikarie har gått sina 2 veckor i dag :( fast i morgon kommer hon med CUPCAKES!
superduper gott han man säga!
blir snart att lägga mig under det varma täcket!
men är ni sugna på lite mera bloggning i dag?

Kommentarer
Postat av: ponnysoryttare - erica & julia

Lycka till i tävlingen, när den nu är ;)

Fin blogg föressten.



Skulle också säga att om du är intresserad av bloglovinbyten, länkbyten eller gästbloggningar så kan ni bara höra av er!

/ponnysoryttare♥

2011-11-18 @ 19:41:31
URL: http://ponnysoryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0