dagen lördag!

tänkte berätta vad som hände i lördags! :)

Gick ju upp runt 8 & fixa mig, sen drog jag t skolan (öppet hus) först hade vi Matte, gick väll super. sen så skulle vi ha svenska & då skulle vi greja med cp grej?:s  rast efter det där. gick vi runt & sånt!
sen ringde det in & så skulle vi spela för 1-3 (musik) klarinetten med ''jönssonligan & vem kan segla'' var dom låtarna jag & alma spelade! vi slapp so:n. sen var det matrast, spela då igen! samma låtar för 4-6!  sen var det No.. den va la kul!
efter skolan så följde Alma med mig hem ett tag!
osv..!
sen på kvällen så var det kalas hos Elsa & Oskar! Linus & oskar spela lite fifa, & oskar söög först , sen var det linus som sög ;)
sen åt vi mat, efter det så gick vi ner & kolla i oskaras nya rum! as snyggt!
sen spela dom fifa igen! sen låg vi & såg på fotboll på tv:n!
sen  så var det tårta.
fotboll sen igen, sen gick vi ut i hobbyrummet & dom spela bordtennis & tennis!
sen åkte vi hem!
så den kvällen var väldigt kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0