1 månad med baby!

1 månader med den underbara <3
hur kan man förklara 1 månader med dig erik ..? <3 älskar dig så mycket mycket .. du är den bästa som har hänt mig .. hoppas det inte händer ngt .. för du är ju bäst .. iloveyou ska du veta ..beskriva tar fler timmar .. min ängel är du .. & mitt allt, allt,allt,mitt allt <3

111026, ett minne,datum & dej kommer ja aldrig glömma .. <3

våra minnen är så bäst.. för du är ju det ,, du är ju underbaraste , finaste , sötaste .. & allt 24/7 !! <3
älskling .. jag kommer aldrig lämna dig.. 4 månader .. helt underbart med just dej .. <3
hand i hand livet ut med just dej .. dej dej erik erik .. <3

Jag väntar vid min stockeld medan timmarna skrida,
medan stjärnorna vandra och nätterna gå.
Jag väntar på en älskling från färdvägar vida -
den käraste, den käraste med ögon blå.

Jag tänkt mig en vandrande snöhöljd blomma
och drömde om ett skälvande, gäckande skratt,
jag trodde jag såg den mest älskade komma
genom skogen, över hedarna en snötung natt.

Glatt ville jag min drömda på händerna bära
genom snåren dit bort där min koja står,
och höja ett jublande rop mot den kära:
Välkommen du, som väntats i ensamma år!

Jag väntar vid min mila medan timmarna lida
medan skogarna sjunga och skyarna gå.
Jag väntar på en vandrerska från färdvägar vida -
den käraste, den käraste med ögon blå.
Tag mig. - Håll mig. - Smek mig sakta.
Famna mig varligt en liten stund.
Gråt ett grand - för så trista fakta.
Se mig med ömhet sova en blund.
Gå ej från mig. - Du vill ju stanna,
stanna tills själv jag måste gå.
Lägg din älskade hand på min panna.

du

Du fångade mig,
du tog mig i din famn.
Nu är du mitt allt,
och du har mig för evigt.
Än en liten stund är vi två.
Tomhet, Evighet, Tystnad
Varje andetag låter som
En bomb
Varje viskning som
Ett dödsskrik
Varje tanke flyr till
Dig
I tystheten finns ingen
Flykt
Här är allt bra
Mina tankar får leva sitt
Liv
Medan jag bara tittar
Och tänker på
Dig
En evighet, en längtan.

erik .. jag älskar diig :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0