torsdag

imorse ringe Emma mig & väckte mig, jag bara när jag svarade fuck you,
så var rätt trött xd
men så stack ja hem till henne, satte oss vid datan & sen spelade wii. jag är grym på bowling.
på banan på riktigt så antingen så tappar jag klotet bakom mig eller så kastar jag på någon annans randoms bana xd    och hemma hos emma så slår jag i wiidosan i taket jag bara fuck you. -.-
haha, sen satte vi oss vid datan, & sen åkte vi till hennes farfar, vi åt där sen så gick vi & kollade på den nya hästen rappe, sen så gick vi ut mä hundarna , jag bara döö , fyfan vad de var jobbiga,
sen så åkte vi traktor hem, & sen spelade jag sims 3 på emmas dator, & sen så spelade vi mario på wii med cicci & sandra!
sen åkte jag hem & åt & nu sitter jag och bloggar xd
blev nog lite långt att läsa men,!
i morgon så ska jag & alma öva i kyrkan,! puuu!
kyssess!
bild uppvisas igen xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0