sötaste shetlandsponny .. :( <3

Hedda, söta lilla vackra ponny? vart tar du vägen nu hjärtat?
du ska ska va hos alla , mitt framför oss?
du har följt nästan alla mina år tills du flytta till mican.. det var du & jag varje gång på ridningen, alltid du & ja, vi flög fram som levande änglar som en fin äng & hoppa & massor.. du var jämt sur..
men jag brydde mig inte för du var min llla vackra prinsessa som kommer alltid vara detta..<3
varför ska du lämna oss nu hjärtat? du ska vara kvar hos alla dina älskade..!
vi 2 var det alltid, jag var galen hela tiden innan jag börja rida, verkligen när jag hade dig på ridskolan, du var grympponny, min dressyrponny, min hoppponny! du var verkligen stjärnan i stallet..<3
ingen fick komma i mellan oss 2. det var bara vi 2.
du busa , du sprang, du bocka, vi hade så kul på avslutningarna, race körde vi, hoppa barbacka , fick alltid ont i rumpan när man hade ridit barbacka på dej, sista gången jag red dig så gick mina ben på knäna på dig, jag var glad att jag fick rida då den sista gången på dig.. <3
första gången ajg red dig, travade, jag stutsade som bareden, i galoppen skratta jag jätte mycket, det har varit jätte roliga år med dig hedda, verkligen, dig kommer man aldrig glömma mitt hjärta..<3
hedda mitt hjärta, love you!

Kommentarer
Postat av: sofia, foto ♡ vardag

vill du vara med i dagens blogg? klicka på länken nedan för att anmäla dig :)

http://sofiaaerikssonn.blogg.se/2011/december/vinnarna-ny-omgang-7.html#comment

2011-12-12 @ 19:20:38
URL: http://sofiaaerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0