gästbloggningen från Carro!

Jag vann ju Bellas lilla tävling med fail bilder  Så nu ska jag gäst blogga alltså
Jag heter Caroline och är 13år gammal , går i 7c på valbo i färgelanda  Jag har en egen ponny som heter Leona , hon är väldgt gammal men jag kan absolut inte göra mig av med hon för de... Jag tävlar inte så mycke men målet är ju att göra de  Mitt andra stora intresse är handboll , spelar ingen roll om jag skadar mig , spelar ändå
Alltså , jag är inte rädd för att ta i eller få ont vilket har hjälpt mig mycke inom hästar och ridning.
Min blogg handlar väl mest om hur de är i skolan , kompisar och hästar! Kika gärna in , kommentera och fortsätt att läsa http://carolinehellgren.blogspot.com/
Ps . Bella , gillar din blogg skarpt
//carro
Jag vann ju Bellas lilla tävling med fail bilder  Så nu ska jag gäst blogga alltså
Jag heter Caroline och är 13år gammal , går i 7c på valbo i färgelanda  Jag har en egen ponny som heter Leona , hon är väldgt gammal men jag kan absolut inte göra mig av med hon för de... Jag tävlar inte så mycke men målet är ju att göra de  Mitt andra stora intresse är handboll , spelar ingen roll om jag skadar mig , spelar ändå
Alltså , jag är inte rädd för att ta i eller få ont vilket har hjälpt mig mycke inom hästar och ridning.
Min blogg handlar väl mest om hur de är i skolan , kompisar och hästar! Kika gärna in , kommentera och fortsätt att läsa http://carolinehellgren.blogspot.com/
Ps . Bella , gillar din blogg skarpt
//carro
http://carolinehellgren.blogspot.com/
åh, tack, du har bra blogg du med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0