:/

eftersom jag inte rider så mycket länge som jag kommer göra typ kanske om 3-4 veckor så kommer det bli lite uppåhåll på bloggen.
jag känner att jag vill inte blogga om mitt privatliv för jag sitter typ bara vid dator, & fotbollen orkar jag inte skriva om.
men när vi väl har fått paddocken & kan rida i den så blir det kort & massor med inlägg om ridningen & även en ny snygg HÄSTheader.
så hoppas dom blir klara med gruset & mattan så & vänta några veckor + dagar så blir det bra uppdate.
ska även försöka öva till grönt kort kursen så blir det många tävlingar i sommar & kanske även en stor blogg?
men jag skulle gärna vilja att ni skriver en kommentar som ni vill att jag ska blogga om så slipper bloggen var nere pga av att min statestik höjde sig nu på det sista.
& ni kan även få fixa header om ni vill?
kyss.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0